lørdag 3. januar 2009

Julegaver

Noen julegaver jeg har strikkeg og gitt bort :)

Disse russelesstene fikk min tante unge (Jon Ivar)..
tror han ble fornøyd..men har ikke hørt noe ennå.
Disse russelesstene fikk en annen tante unge (Jennifer) av meg..

Dette lekkre skjerfet som jeg har døpt til "HavBris" fikk min søster(Minda) som bor i Sverige
det er strikket av garnet Bris :)


Denne fikk tante ungen min, Andrè, i julegave
tror ikke han var helt fornøyd pga han ikke bruker luer nå for tiden



Denne luen fikk en annen tante unge, Teddy, han var kjempe glad :)











3 kommentarer:

Tess sa...

Gratulerer med ny flott blogg!
Kjempefine sokker du strikker! Ha en flott uke!

Anonym sa...

Gratulerer så masse med ny blogg.
Flotte sokker, luer og skjerf du har strikket.

Gudrun sa...

tusen takk