torsdag 4. juni 2009

Teklubben

I dag fikk jeg min tredje pakke ifra teklubben.no
men må si at jeg ble litt skuffet..
hadde meldt ifra tidligere at jeg ville stå fast på alternativ pakken svart te,
da jeg fort fant ut etter første pakken at det ikke var noe annet som duget for meg.
så jeg skrev ett mail til dem om at her hadde det skjedd noe feil i og med at jeg hadde fått orginalpakken denne gangen..
men dere kan tro at min skuffelse vendte fort om da :-D
fikk beskjed at de skulle sende de posene med svart te som manglet
og de jeg da hadde til overs kunne jeg gjøre hva jeg ville med *jippi*
så nå tror jeg at jeg må fikse en liten ferie hilsen til mine venner :D
ps. om noen ønsker å melde seg inn i klubben så kan ikke jeg få lov til å verve dere??
er med i trekkning av premie :)
her er teen som kom i dagens pakke.


Ingen kommentarer: