søndag 28. august 2011

Har strikka litt i sommer :)

Har strikke litt i sommer til meg selv :) endelig :)
falt for denne genseren hos garnstudio.. og var så heldig som hadde fått garn hos ei kjempe gooood veninna av meg :) tusen takk Ane <3
her er adressen til mønstret: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=131&d_id=23&lang=no



Disse russelæstan skulle også bli mine.. men de ble litt for store for meg :( så tror en anne god veninne skal få dem :) holder på med ett par til meg selv nå..håper jeg *hehe*






6 kommentarer:

Lillian sa...

Wow!!Fin genser d har strikka.Og kor snill ho Ane e som har gjedd dæ garn.Du kledde gensern vældi godt.

gudrun sa...

ja ho e no bra snill :) tusen takk.. regne med den blir god å ha til vintern :)

Unknown sa...

Så flott genser. Det e herlig med sånne plagg :)

jannelea sa...

Næmmen så fine lester! Hvilket mønster har du brukt? Sånne fikk jeg lyst til å strikke også! og flott genser som sitter som et skudd!

Gudrun sa...

Det er russeleste mønster jeg har brukt :)

Desirée sa...

Flott genser du har strikket! Har lyst å strikke en til meg selv også, men huff det blir så mye arbeid ;)