fredag 20. mars 2009

Påske kort

Da har jeg laget ett påske kort..
ble ganske så fornøyd med det til slutt..hadde det ikke vært for at jeg klæsja fingern i glitterlimet før det tørka så hadde det jo vært perfekt *hehe*
sleit litt med å få det ferdig..
fant liksom ikke ut hva jeg skulle ha på det etter at jeg hadde fått god påske teksten og det grønne gresset + blomsterne nederst så stod det stille..
men plutselig lossna det :) og gla er jeg for det.
var litt vannskelig å ta ett bra bilde av det.. men dette ble det beste.



2 kommentarer:

Tine-Malene sa...

oi,det blei jo kjæmpe fint!!!:)
Sjøl så trur æ at æ droppe å lage påskekort...synes det hold me alle di julekortan man lage å gir bort:D
Ha en fin hælg:)

Gudrun sa...

korte laga æ bare pga en konkuranse inne på nettby.
men æ skal ikke sende den til nån..
blir nok ligganes *hehe*
litt synd det.. hmm.. må vel kanskje finne nån som fortjene ett kort :-D