fredag 19. juni 2009

Konfirmasjon


Har vært i konfirmasjon til tante ungen min som jeg også er gumor til :)

og jeg fikk æran av å pynte bordet.

og lage sangheftet.


Søstra mi hadde kjøpt inn duk og servietter.. så da hadde jeg litt farge å gå etter når jeg skulle finne resten av pynten..

så da ble det rosa lys, rosa og vite blomster(kunstige) som pynt på bordet

turkis band som mansjetter på lysene.

og rosa/gule nelikker pluss en til rosa blomst som jeg ikke vet hva den heter

og noen vite små knoppet blomster.






her ser dere mansjettene på lysene.

båndet er kjøpt hos Nille.





Mens vi ventet på konfirmantene skulle komme ut ifra Eina Kirke

så tok vi litt bilder av guttungen.

han er nå bra tøff :)


Kaos utafor Eina Kirke *hehe*



Alle konfirmantene ved Eina Kirke 14.06.09


Konfirmanten Jennifer og Gumor/tante :)




Dette bildet ble jeg fornøyd med.
Hun er nå ei fin jenta :)

Tror hun har knipset dette bildet selv, jeg fant det på kamerat til mamman hennes :)

Mor og datter.



Ingen kommentarer: