onsdag 12. januar 2011

Utfordring :)

Fikk en utfordring fra Hege, tar den og utfordrer selv Ane og Vibbedille
Ta kopi av dette og fyll inn dine svar og utfordre to av dine venner.

Fire jobber jeg har hatt:
- Helpdesk teknikker
- Filèt kutter
- Fullmektig
- Kokk medarbeider

Fire steder jeg har bodd:
- Havøysund
- Oslo
- Olofström, Sverige
- Näsum, Sverige

Fire tv programmer/show jeg liker:
- Robinson
- Gray`s anatomy
- Hellstrøm rydder opp
- Åndenes makt

Fire steder jeg har vært:
-Playa del ingles
- Paris
- London
- Køpenhavn

Fire steder jeg ville vært nå:
- Paris
- Gran canaria
- Sverige (Ryd, Näsum eller Olofström)
- Hos ei god veninna :)

Fire websider jeg besøker ofte:
-Facebook
-Hobbyboden
-Casacreativ
-Scrapping.no (forumet)

Fire ting jeg fikk i julegave:
-sydentur
-pappagøye pynt
-
-

Fire ting jeg såg på da jeg var liten:
-Jul i skomakergata
- Portveien 2
-Brødrene dahl
- midt i smørr øyet


Ingen kommentarer: