søndag 12. april 2009

Påskeparty :) del 3




Påskeparty del 3 og siste del ifra meg.. om det nå ikke blir noe bedre vær imorgen så jeg kan få tatt noen fine bilder ute :)
for nå bare regner det her og det er ikke koselig i det hele tatt..er kjempe glad for at det er masse brae filmer på tven så kjedelig blir det jo ikke.
min påske ble litt anderledes en vanlig.
siden mine foreldre måtte reise avgårde så måtte jeg passe hundene..
de har to papilloner..
og jeg har to hunder så 2+2=4
så jeg har alltså 4 hunder her hjemme
litt jobb ja, men heldigvis går de bra overens så ikke noe slåssing her.
men min dag går mye til hundene.
så vi drar ut med dem hver dag så de får springe løse..
og hunder er ikke lett å ta bilder av..med en gang jeg skulle knipse (jeg lover de stod stille) så rørte de på seg.. så ga opp til slutt..
her er min sønn og ehhh..to av hundene, det er mine foreldres hunder.

her skulle jeg prøve å få ett fint bilde av de på stenen.. men det var jo umulig..dette er også mine foreldres hunder.
Her er Pia, mammas hund
her er tre hunder.. men som sagt tidligere...ikke så lett å ta bilde av.
her tror jeg faktisk alle fire er.. den sorte er min men de andre klarer jeg ikke å tyde..

så da skal dere få se hvordan de egentlig ser ut :)
her er bilder av hundene som jeg har tatt inne.. litt lettere å se dem da :)
Dette er Tara, hun er en blanding mellom pudell og papillon,
hun er fire år og hun er tredje generasjon vi har.
hun er en skikkelig kose hund som kan ligge kor lenge som helst i fanget om hun får låv.
Dette er Lotus. han er renraset Papillon.
Han blir 2 år til sommeren og er en skikkelig charmtroll :)
Dette er mammas hun, Pia
Hun er papillon.. tror hun blir tre år i mai.
hun er liten, men stor i kjeften *hehe*
Dette er siste tilskuddet i familien :)
hun heter Lizzy, er fire år og papillon.
det er nok mest pappas hund tror jeg da hun er helt gal etter han :)
følger etter han over alt og går han ut uten å ta henne med så sitter hun ved døren og gråter.


3 kommentarer:

Lise H sa...

Så flotte hunder, men skjønner at det er litt av ei utfordring å få tatt bilde av dem ;)!
Kos deg videre de siste påskedagene!

Kristin sa...

Så fine hunder :) Kos dere videre i påsken!!

Guro sa...

Kos dere videre i påsken. :)