torsdag 9. april 2009

Påskeparty :)




Manne (som er sjef på hobbyboden) har invitert til påskeparty i blogggen sin :)

det slenger jeg med på :)

partyet går ut på at man blogger påskegodt..noen drikke, hobby og noe man forbinder med påsken.

så det er bare å følge med hva jeg blogger om da :)

skal ta litt bilder så det kommer etterhvert



**


nå har det blitt etterhvert her i huset :)



har tatt litt bilder.
dette bildet tok jeg natt til skjærstorsdag (sånn rundt halv seks om morningen)
synes det var sånn fin farge på himmelen når det begynte å lyssne ute :)


Her er Påskebordet våres.. har ikke så mye påskepynt..
men litt duker og litt lys funker bra for meg.
her har vi masse godt å kose oss med..


Ikveld er det kun brus i glasset :)



og av handarbeid så er det oldermorsruter jeg hekler..
har løst å lære meg å hekle duker også..får se om jeg klarer det.



Ta turen innom til de andre Party Deltagerne også:






16 kommentarer:

vibbedille sa...

Herlig blogg du har! Men jaggu hoppet eg da det kommusikkmidt i skrivinga mi!hehe

Kooos deg og ha en herlig kveld!

klem Vibbedille

ASSA sa...

Så arti da å måtes på Party!

Du får ha ei riktig God Påske!

Petunia sa...

Har hengt meg på jeg også. Skal bli spennede å se hva folk gjør ut av det på bloggene sine:)
Petunia

Petunia sa...

Ja, hvem som helst kan ha mr. Linky på siden sin. Man må registrere seg å få en brukerkonto der. Skal du bare ha en liste ute av gangen, er det gratis. Men vil du ha flere lister liggende, så koster det litt alt etter hvilket medlemskap du velger. Jeg har sølvmedlemskap og betaler ca 35 - 40 kroner i året. ( Alt etter dollarkursen). Det eneste man må gjøre er at man må gå inn i malen på bloggen og lime inne en kode slik at man kan benytte denne tjenesten. Det kan være litt skummelt hvis man er redd for å ødelegge noe på bloggen. Men det er ikke så vanskelig som det høres ut som.
Mr. Linky gjør ting så mye lettere. Jeg driver jo ABC i ord og bilder og det hadde aldri gått om jeg skulle ha linket 70 - 100 blogger hver uke:P

Brit Strikkenerd sa...

Hei innom å joiner partyey ditt, mange gode bilder å komme i påskestemning med:)

Vims sa...

Hei på deg. Innom med en partyklem!

AnitaK sa...

Hei til deg, er innom på partyrunde, koselog med oldemorsruter da. Jeg har en haug som kanskje en dag kan bli til noe, tar en rute i ny og ne, og plutselig en vakker dag :) Kjekt med party og slike runder, da kommer man seg litt mer rundt enn ellers. Flott bakgrunn du har på bloggen din. Ønsketr deg en fortsatt flott påske

Jorun sa...

Hei på deg! Innom på party.

Elin73 sa...

Hei.Det ble en feil hos meg da jeg la linken min her.Den øverste på nr.9 er feil.Vet ikke hvordan det skjedde.Jeg får ikke fjernet den.Beklager.
Du har en kjempefin blogg.
Klem fra Elin

Baddie sa...

Er innom på påskemusikk! Her var det jo skikkelig party med musikk og greier:-) Så koselig du har pynta, det er ikke så mye som skal til. Kos deg med heklinga. Fortsatt god påske!

Inger sa...

Titter innom på partyet ditt også! Her var det koselig! Ønkser deg en fortsatt god påske!

Petunia sa...

Glad du fikk til listen:)
Nytt bidrag inne hos meg i dag!

Linn sa...

saa koselig du har det her! takk for besoeket i bloggen tidligere i dag..har noen sjokoladebolder inne naa;)

Stubbetufsa sa...

Hei, Gudrun!
Du har en fin blogg! Likte eggene med fjes! Og en flott duk, har du sydd den sjøl?
Jeg har vært i Havøysund for mange år siden, på besøk...
Kos dokker, du og sønnen din!

sjante sa...

Hei
Så arti med bloggparty, møter jo masse nye bloggere:-) Hær har sneen heldigvis smelta nesten helt bort, såååå deilig. Har en onkel borte i H.sund, han onkel Svein martin me familie, så har værti H. sund nån ganga.
Fortsatt go påske te dæ å dine

Liv Irene sa...

Innom en tur litt sånn på tampen av påskeparty.
Artige egg!